NABÓR BURSA 2025-2026
Terminarz rekrutacji wychowanków
do Bursy Szkolnej w Sosnowcu przy ZSO nr 3 na rok szkolny 2025/2026
Regulamin
Składanie deklaracji kontynuowania zamieszkania w ZSO nr 3 – Bursie Szkolnej w Sosnowcu
na rok szkolny 2025/2026
05. 05. 2025 – 23. 05. 2025
Ogłoszenie wyników rekrutacji młodzieży, która kontynuuje zamieszkanie w Bursie
30. 05. 2025
Rekrutacja kandydatów
02. 06. – 20. 06. 2025 r. – składanie wniosku wraz z wymaganymi załącznikami
-
w sekretariacie Bursy Szkolnej w Sosnowcu, ul. Baczyńskiego 4, 41-209 Sosnowiec lub w budynku szkoły
-
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Sosnowcu ul. Piłsudskiego 114, 41-209 Sosnowiec
DOKUMENTACJA DO POBRANIA
(aktywne od 30. 05. 2025)
WNIOSEK I OŚWIADCZENIE NALEŻY POBRAĆ I WYDRUKOWAĆ DWUSTRONNIE
składanie wniosku w rekrutacji uzupełniającej wraz z wymaganymi załącznikami w siedzibie
ZSO nr 3, ul. Piłsudskiego 114, 41-209 Sosnowiec
-
27. 06. 2025 r. – ogłoszenie wyników naboru poprzez wywieszenie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych (Budynek Bursy Szkolnej w Sosnowcu)
-
04. 07. 2025 r. – potwierdzenie (przez rodziców/opiekunów prawnych lub pełnoletniego ucznia) woli zamieszkania w Bursie – poprzez e-mail pod adresem bursa@prus.sosnowiec.pl lub za pomocą formularza w sekretariacie Bursy.
-
07. 07. 2025 r. – ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych
Rekrutacja uzupełniająca
18. 08. – 22. 08. 2025 r. – składanie wniosku w rekrutacji uzupełniającej wraz z wymaganymi załącznikami w siedzibie ZSO nr 3, ul. Piłsudskiego 114, 41-209 Sosnowiec
aktywne od 15. 07. 2025 r.