Nabór Bursa 2025-2026

NABÓR BURSA 2025-2026


Terminarz rekrutacji wychowanków

do Bursy Szkolnej w Sosnowcu przy ZSO nr 3 na rok szkolny 2025/2026

Regulamin


Składanie deklaracji kontynuowania zamieszkania w ZSO nr 3 – Bursie Szkolnej w Sosnowcu

na rok szkolny 2025/2026

05. 05. 2025 – 23. 05. 2025

Ogłoszenie wyników rekrutacji młodzieży, która kontynuuje zamieszkanie w Bursie

30. 05. 2025


Rekrutacja kandydatów

02. 06. – 20. 06. 2025 r. – składanie wniosku wraz z wymaganymi załącznikami

  • w sekretariacie Bursy Szkolnej w Sosnowcu, ul. Baczyńskiego 4, 41-209 Sosnowiec lub w budynku szkoły

  • Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Sosnowcu ul. Piłsudskiego 114, 41-209 Sosnowiec

DOKUMENTACJA DO POBRANIA

(aktywne od 30. 05. 2025)

WNIOSEK I OŚWIADCZENIE NALEŻY POBRAĆ I WYDRUKOWAĆ DWUSTRONNIE

składanie wniosku w rekrutacji uzupełniającej wraz z wymaganymi załącznikami w siedzibie

ZSO nr 3, ul. Piłsudskiego 114, 41-209 Sosnowiec

  • 27. 06. 2025 r. – ogłoszenie wyników naboru poprzez wywieszenie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych (Budynek Bursy Szkolnej w Sosnowcu)
  • 04. 07. 2025 r. – potwierdzenie (przez rodziców/opiekunów prawnych lub pełnoletniego ucznia) woli zamieszkania w Bursie – poprzez e-mail pod adresem bursa@prus.sosnowiec.pl lub za pomocą formularza w sekretariacie Bursy.
  • 07. 07. 2025 r. – ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych

 


Rekrutacja uzupełniająca

18. 08. – 22. 08. 2025 r. – składanie wniosku w rekrutacji uzupełniającej wraz z wymaganymi załącznikami w siedzibie ZSO nr 3, ul. Piłsudskiego 114, 41-209 Sosnowiec

aktywne od 15. 07. 2025 r.