Innowacja „Kodowanie na Dywanie”

💫umiejętności logicznego, algorytmicznego myślenia oraz zadaniowe podejścia do problemów,
💫koordynacja wzrokowo-ruchowa,
💫 integracja obupókulowa mózgu, refleks i spostrzegawczość i wreszcie
💫 koncentracja…
To ćwiczenia uczniów klasy 2a SP – jedne z wielu Innowacji pedagogicznej „Kodowanie na dywanie”. Zagadnienia brzmią poważnie i okazało się, że wykonanie ich również nie jest takie
proste. Ale !!! nie ma rzeczy niemożliwych , jeśli się tylko chce, bo „Wszystko jest możliwe” .
😀To zwrot, który wyraża optymizm i wiarę w osiągnięcie celów, nawet tych trudnych. Może też oznaczać, że jedynym ograniczeniem w życiu są nasze własne przekonania i myśl, a po prostu trzeba w to wierzyć !
Tak też się stało – wystarczyło uwierzyć w siebie, a lekcja okazała się przyjemna i pożyteczna zarazem.
Jeszcze do niej wrócimy
Sylwia Jedziniak