Bezpieczne ferie 2022, profilaktyka COVID-19
Opublikowano w dniu
Strona III Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego im. Bolesława Prusa oraz Szkoły Podstawowej nr 48 Mistrzostwa Sportowego w Sosnowcu
Opublikowano w dniu
Opublikowano w dniu
Moduł – Kocham, Lubię , Szanuję – temat „Kochamy Babcie i dziadków”.
Z uwagi na obostrzenia niestety zmuszeni byliśmy odwołać planowane spotkanie w szkole z okazji
Dnia Babci i Dziadka, ale uczniowie klas edukacji wczesnoszkolnej, każda na swój sposób, postarali się,
aby w tym dniu Nasi Dziadkowie poczuli się szczególnie WAŻNI.
„Jeżeli cokolwiek warto na świecie czynić, to tylko jedno MIŁOWAĆ…”. Cyt Jan Paweł II
I tak, uczniowie klasy IIB chcąc wyrazić miłość do swoich dziadków przygotowali laurki z samodzielnie stworzonymi i wypisanymi życzeniami oraz przygotowali własnoręcznie pachnące i ekologiczne mydełka glicerynowe, które to na zakończenie warsztatów oczywiście samodzielnie zapakowali.
Oczywiście prezenty nie zrekompensują miłości do dziadków, ale z dodatkiem osobistego przekazania na pewno spełnią przesłanie oraz wywołają uśmiech i chęć przytulenia swoich kochanych pociech.
Wszystkiego Najlepszego Droga Babciu, Drogi Dziadku
Opublikowano w dniu
Opublikowano w dniu
Babcie i Dziadkowie zajmują szczególne miejsce w sercach każdego z nas . W życiu małego dziecka są bardzo ważnymi osobami . Uczniowie klasy Ia wykonali z tej okazji laurki, a w każdej z nich zawarli słowa miłości.
Kochanym Babciom i drogim Dziadkom jeszcze raz życzymy samych pięknych chwil w życiu i tego, aby zawsze byli dumni ze swych wnuków jak w tym dniu.
Wioletta Różyc
Opublikowano w dniu
W dniu 28.01 wolontariusze z Fundacji SIEPOMAGA odebrali z ZSO nr 3 kolejną partię zebranych przez społeczność prusowską nakrętek. W dniu tym również, społeczność naszej szkoły udowodniła, że nie jest obojętna wobec otaczającej nas rzeczywistości. Dla nas to nic, a dla podopiecznych fundacji, ogromna wartość. Warto zatem POMAGAĆ.
Opublikowano w dniu
Babcie i Dziadkowie zajmują szczególne miejsce w sercach każdego z nas . W życiu małego dziecka są bardzo ważnymi osobami . Uczniowie klasy Ia wykonali z tej okazji laurki, a w każdej z nich zawarli słowa miłości.
Kochanym Babciom i drogim Dziadkom jeszcze raz życzymy samych pięknych chwil w życiu i tego, aby zawsze byli dumni ze swych wnuków jak w tym dniu.
Opublikowano w dniu
Rodzice, nauczyciele i uczniowie naszej szkoły zawsze chętnie i bezinteresownie pomagają TYM, którzy pomocy potrzebują. Jest nam niezmiernie miło gdy docierają do nas takie słowa….
Opublikowano w dniu
Realizacja kolejnego zadania modułowego Projektu Edukacyjnego „Z Kulturą mi do twarzy” – Kocham, Lubię , Szanuję, okazała się bardzo trudnym zadaniem dla uczniów IIb SP, gdyż wymagała ponownie pomocy rodziców. Jak widać, nie ma rzeczy niemożliwych i dzięki owocnej pracy zrealizowane zostało zadanie „Moje korzenie” poprzez wykonanie drzewa genealogicznego przez każde dziecko indywidualnie oraz „Moja rodzina” poprzez rozmowę kierowaną na temat najbliższych oraz szacunku jaki należy im okazywać. Relacje uczniów z pracy nad tworzeniem swojego drzewa genealogicznego były przepełnione pozytywnymi wrażeniami i emocjami. Ich poświęcenie czasu i determinacja poznania swoich korzeni zaowocowała w poznaniu bardzo dalekich korzeni i w stworzeniu w przypadku niektórych prac bardzo obszernego drzewa genealogicznego …
Gratulujemy ..
Opublikowano w dniu
Uczniowie klas młodszych uczestniczą w programie Re@lnie Odpowiedzialni, który jest częścią Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Odłącz się-Połącz się”. Patronat merytoryczny nad kampanią objął Instytut Matki i Dziecka oraz portal dla rodziców stworzony przez pracowników IMiD- epozytywnaopinia.pl . A także patronatem objęła działania kampanii Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa (NASK).
Opublikowano w dniu
Uczniowie IIb SP nie próżnują nawet podczas nauki zdalnej i wraz z rodzicami tym razem, zrealizowali zadanie modułowe Projektu Edukacyjnego „Z Kulturą mi do twarzy” – W krainie Muz, a dokładniej wykonali zadanie „Mistrzowie pędzla” . Uczniowie wraz z rodzicami zapoznali się z dziełami wybitnych malarzy oraz w różnoraki sposób stworzyli „żywy obraz”, tworzący reprodukcję przez naszych uczniów, czy też wcielili się w swoje ulubione postacie filmowe. Relacje uczniów z pracy po powrocie do szkoły były przepełnione pozytywnymi wrażeniami i emocjami, a ich dzieła jak widać to „arcydzieła”.